5 zajęć fitness, których musisz spróbować na wiosnę!

2018-04-18 5 zajęć fitness, których musisz spróbować na wiosnę!


Posiadanie karnetu OPEN do klubu fitness to chyba najwspanialszy prezent, jakim można się obdarować. Nie chodzi jedynie o nieograniczoną liczbę wejść o każdej porze, ale przede wszystkim: o różnorodność. Wiadomo, że treningi z czasem stają się jednostajne i nużące. Miło więc spróbować odmiany, a w przypadku klubów to bardzo łatwe. Wystarczy zerknąć na bogaty grafik. Oto pięć zajęć, których koniecznie musicie spróbować na wiosnę!

#1 Cycling

Czyli ćwiczenia na rowerach, które naprawdę dają mocny wycisk.  Rowery stacjonarne, zainstalowane na sali są wzorowane na tych, których używa się w kolarstwie. Taki trening to przede wszystkim spalanie kalorii i poprawianie wytrzymałości. Cudownie wpływa na nasz układ krążeniowo-oddechowy. I co najważniejsze: cycling nadaje się dla każdego!

#2 Jumping frog

Nie od dziś wiadomo, że zabawa znakomicie splata się z przyswajaniem wiedzy. I nie tylko! Podczas zabawy można się porządnie zmęczyć i schudnąć. Właśnie na tym polega skakanie na specjalnie skonstruowanych, małych trampolinach. Trening znakomicie modeluje sylwetkę, spala tkankę tłuszczową i oczywiście wyzwala endorfiny. Nie dajcie się zwieść – to wysiłek, który odczujecie, ale efekty będą wspaniałe!

#3 Bodypump

Ćwiczenia ze sztangami są idealne nie tylko dla mężczyzn – panie także mogą po nie sięgnąć! Co ciekawe – na każdym poziomie zaawansowania. Wydaje wam się, że dźwiganie sztang to zajęcie jedynie dla muskularnych osiłków? Na zajęciach bodypomup przekonacie się, że z łatwością poradzicie sobie z treningiem, który doskonale wymodeluje sylwetkę, uwidoczni mięśnie (nie martwcie się, w żadnym wypadku nie będziecie wyglądać, jak kulturystki), wzmocni waszą kondycję i wytrzymałość. Obciążenie zostanie dostosowane do waszych możliwości i potrzeb. Rezultaty będą zaskakujące!

#4 Tabata

Świetny trening, który poprawia wydolność anaerobową i aerobową oraz przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia trwają kilkadziesiąt sekund, a potem następuje odpoczynek. Ten cykl powtarza się w seriach, a efektem jest m.in. podkręcony metabolizm.

#5 Zdrowy kręgosłup

To obowiązkowe zajęcia dla wszystkich, którzy uprawiają sport. Nie każdy wie, że nawet najbardziej prozdrowotne treningi, takie jak bieganie, obciążają kręgosłup. Negatywne skutki zaczną się pojawiać z wiekiem. Nie inaczej jest w przypadku siedzącego trybu życia. Zdecydowanie najbardziej cierpi na tym kręgosłup, a stagnacja będzie jedynie pogarszać sprawę. Bóle, napięcie, dyskomfort – właśnie takie problemy pomoże zlikwidować regularne uczestnictwo w zajęciach.

Każdy znajdzie coś dla siebie, prawda? Próbujcie nowości i dajcie się wciągnąć w świat sportu!